Lokal og digtal Bergen 6
Bilde 1 av 40
Torsdag Lillian Holden
Bilde 2 av 40
Torsdag Nils Petter
Bilde 3 av 40
DSC_8308
Bilde 4 av 40
Eirin Larsen
Bilde 5 av 40
Torsdag publikum
Bilde 6 av 40
Torsdag publikum 2
Bilde 7 av 40
DSC_8327
Bilde 8 av 40
DSC_8319
Bilde 9 av 40
DSC_8317
Bilde 10 av 40
DSC_8315
Bilde 11 av 40
DSC_8318
Bilde 12 av 40
Lokal og digtal Bergen 4
Bilde 13 av 40
Lokal og digtal Bergen 14
Bilde 14 av 40
Lokal og digtal Bergen 15
Bilde 15 av 40
Lokal og digtal Bergen 12
Bilde 16 av 40
Lokal og digtal Bergen 9
Bilde 17 av 40
Lokal og digtal Bergen 10
Bilde 18 av 40
Lokal og digtal Bergen 11
Bilde 19 av 40
Lokal og digtal Bergen 16
Bilde 20 av 40
Ola Stave
Bilde 21 av 40
Lillian Holden
Bilde 22 av 40
Bergit S Svendseid
Bilde 23 av 40
Avisa Hordaland
Bilde 24 av 40
Sara Finne
Bilde 25 av 40
Vidar Eliassen
Bilde 26 av 40
Solve Rydland
Bilde 27 av 40
Marita Saue Hamre
Bilde 28 av 40
Liv Maren Vold
Bilde 29 av 40
Prosjektleder og markedsansvarlig Lisa Alvestad i Avisa Lofoten og coach Espen Egil Hansen deltok på LLAs Lokal & digital-konferanse i 2021 for å fortelle om prosjektet.
Prosjektleder og markedsansvarlig Lisa Alvestad i Avisa Lofoten og coach Espen Egil Hansen deltok på LLAs Lokal & digital-konferanse i 2021 for å fortelle om prosjektet. Bilde 30 av 40
Robin Rokke
Bilde 31 av 40
Dolen
Bilde 32 av 40
Emil Nyeng
Bilde 33 av 40
Vest-Telemark blad
Bilde 34 av 40
DSC_8313
Bilde 35 av 40
DSC_8312
Bilde 36 av 40
DSC_8311
Bilde 37 av 40
DSC_8310
Bilde 38 av 40
DSC_8307
Bilde 39 av 40
DSC_8305
Bilde 40 av 40

Her kan du se alle bildene fra LLAs Lokal & digital-konferanse

Over 110 lokalavisfolk deltok på LLAs Lokal & digital-konferanse. Her kan du se bildene fra og foran scenen på Flesland.

Landslaget for lokalaviser (LLA) sin digital-konferanse åpnet torsdag med kveldsprat om medietrender og lokalavisenes bruk av sosiale medier. Dagen derpå gikk det slag i slag med praktiske foredrag for avisenes redaksjonelle medarbeidere og markedsfolk.

Trykk på bildekarusellen øverst i saken for å se bildene fra LLAs Lokal & digital på Clarion Hotel Bergen Airport.

Nederst i artikkelen finner du lenker til saker som Medier24 laget fra konferansen.

Her er programmet time for time:

Torsdag 4. november:

18.00: Digital oppvarming på scenen

Kantars Nils Petter Strømmen, sosiale medier-forfatter Magnus Hoem Iversen og dei tre lokalavisleiarane Camilla Skaar (Hordaland Folkeblad), Lillian Holden (Hallingdølen) og Tone Sidsel Sanden (Dølen) i samtale med LLAs generalsekretær Tomas Bruvik om medietrender og muligheter for lokalavisene.

20.00: Middag og avisprat

Fredag 5. november:

09.00: Felles for alle: Lokalavisas bruk av sosiale medier

Eirin Larsen er journalist og ansvarleg for sosiale medier i Adresseavisen. Ho har lang erfaring med innhaldsproduksjon, strategisk og redaksjonell bruk av sosiale medier blant anna frå Statsministerens kontor og NRK Rogaland. Eirin Larsen deler store og små ting ho har lært og korleis ein best nyttar sosiale medier i en hektisk kvardag med små ressursar.

10.00: Redaksjonssporet: To spennande digitale satsingar

10.00: Hallingdølen og Sunnhordland har utvikla ein robot for mottak av tips. Den er blitt svært populær på kort tid. Lillian Holden og Ola Stave i Hallingdølen presenterer appen og korleis responsen har vore. Kanskje kan di avis og ta denne i bruk?

10.30: Den store folkevandringa; slik gjekk det. Prosjektleiar Bergit Sønstebø Svendseid oppsummerer.

11.00: Redaksjonssporet: Tittelskriving i lokalavisene

Få tips og råd om titlar og dekking av fronten. Tre LLA-aviser viser korleis dei gjer det og deler nokre av sine erfaringar og tankar om temaet: Nordhordland, Hordaland og Vesterålen Online.

Med Marita Saue Hamre og Sara Finne i Hordaland, Vidar Eliassen i Vesterålen Online og Sølve Rydland i Nordhordland.

10.00: Markedssporet: Slik kan lokalavisene få fleire digitale annonseinntekter

Jan Morten Drange i ANFO Annonsørforeningen om annonsørenes forventningar til lokalavisene

Arthur Pogosov i Solution om kva som skjer i det digitale annonsemarkedet – og om muligheter og truslar i det programmatiske/automatiserte økosystemet.

Mikal Rohde i Adnuntius om ny nasjonal markedsplass, sjølvbetjeningsmuligheter for annonsørene og om persondata.

Per Øivind Skar i Otte og Geir K. Hus i LLA i samtale om kva også dei små og uavhengige lokalavisene kan gjere for å få fleire digitale annonseinntekter, blant anna gjennom nettverkssamarbeid.

12.00: Felles for alle: Lunsj

13.00: Redaksjonssporet: Med coaching frå Facebook. Avisa Lofoten og Alvdal Midt i Væla har fått økonomisk støtte til å delta i eit samarbeid med Facebook det siste året. Begge avisene, Lisa Alvestad og Robin Røkke frå Avisa Lofoten, og Liv Maren Mæhre Vold i Alvdal Midt i Væla deltar. Også prosjektleiar Espen Egil Hansen er med og fortel om kva dei har gjort.

13.00: Markedssporet: Slik får lokalavisene tak i fleire digitale annonseinntekter

Silje Tillung i Mediehuset Sunnhordland og Tor Arve Vartdal i Vest-Telemark blad deler erfaringar og råd om korleis dei jobber med digitale inntekter i kvardagen.

Også litt om mandat for LLAs vidare arbeid med digitalt annonsenettverk.

14.00: Felles for alle: Tre prisvinnande lokalaviser med inspirasjon og pep-talk før helga og evt Hauststormen:

Dølen og Vest-Telemark blad om tv-sendingar, pod-kast og andre digitale satsingar

Her er en håndfull saker fra M24:

Overrasket over at nesten ingen prioriterer ungdom

Slik får Hallingdølen yngre lesere til å engasjere seg

En hest, to bikkjer og en flokk med sauer

Annonsørene til lokalavisene: – Vi vil bruke dere, men vi trenger hjelp

Hvordan bør lokalavisene være på Facebook?

Espen Egil Hansen vil regulere SoMe-gigantene