Landslaget for lokalaviser (LLA) sin digital-konferanse åpnet torsdag med kveldsprat om medietrender og lokalavisenes bruk av sosiale medier. Dagen derpå gikk det slag i slag med praktiske foredrag for avisenes redaksjonelle medarbeidere og markedsfolk.
Trykk på bildekarusellen øverst i saken for å se bildene fra LLAs Lokal & digital på Clarion Hotel Bergen Airport.
Nederst i artikkelen finner du lenker til saker som Medier24 laget fra konferansen.
Her er programmet time for time:
Torsdag 4. november:
18.00: Digital oppvarming på scenen
Kantars Nils Petter Strømmen, sosiale medier-forfatter Magnus Hoem Iversen og dei tre lokalavisleiarane Camilla Skaar (Hordaland Folkeblad), Lillian Holden (Hallingdølen) og Tone Sidsel Sanden (Dølen) i samtale med LLAs generalsekretær Tomas Bruvik om medietrender og muligheter for lokalavisene.
20.00: Middag og avisprat
Fredag 5. november:
09.00: Felles for alle: Lokalavisas bruk av sosiale medier
Eirin Larsen er journalist og ansvarleg for sosiale medier i Adresseavisen. Ho har lang erfaring med innhaldsproduksjon, strategisk og redaksjonell bruk av sosiale medier blant anna frå Statsministerens kontor og NRK Rogaland. Eirin Larsen deler store og små ting ho har lært og korleis ein best nyttar sosiale medier i en hektisk kvardag med små ressursar.
10.00: Redaksjonssporet: To spennande digitale satsingar
10.00: Hallingdølen og Sunnhordland har utvikla ein robot for mottak av tips. Den er blitt svært populær på kort tid. Lillian Holden og Ola Stave i Hallingdølen presenterer appen og korleis responsen har vore. Kanskje kan di avis og ta denne i bruk?
10.30: Den store folkevandringa; slik gjekk det. Prosjektleiar Bergit Sønstebø Svendseid oppsummerer.
11.00: Redaksjonssporet: Tittelskriving i lokalavisene
Få tips og råd om titlar og dekking av fronten. Tre LLA-aviser viser korleis dei gjer det og deler nokre av sine erfaringar og tankar om temaet: Nordhordland, Hordaland og Vesterålen Online.
Med Marita Saue Hamre og Sara Finne i Hordaland, Vidar Eliassen i Vesterålen Online og Sølve Rydland i Nordhordland.
10.00: Markedssporet: Slik kan lokalavisene få fleire digitale annonseinntekter
Jan Morten Drange i ANFO Annonsørforeningen om annonsørenes forventningar til lokalavisene
Arthur Pogosov i Solution om kva som skjer i det digitale annonsemarkedet – og om muligheter og truslar i det programmatiske/automatiserte økosystemet.
Mikal Rohde i Adnuntius om ny nasjonal markedsplass, sjølvbetjeningsmuligheter for annonsørene og om persondata.
Per Øivind Skar i Otte og Geir K. Hus i LLA i samtale om kva også dei små og uavhengige lokalavisene kan gjere for å få fleire digitale annonseinntekter, blant anna gjennom nettverkssamarbeid.
12.00: Felles for alle: Lunsj
13.00: Redaksjonssporet: Med coaching frå Facebook. Avisa Lofoten og Alvdal Midt i Væla har fått økonomisk støtte til å delta i eit samarbeid med Facebook det siste året. Begge avisene, Lisa Alvestad og Robin Røkke frå Avisa Lofoten, og Liv Maren Mæhre Vold i Alvdal Midt i Væla deltar. Også prosjektleiar Espen Egil Hansen er med og fortel om kva dei har gjort.
13.00: Markedssporet: Slik får lokalavisene tak i fleire digitale annonseinntekter
Silje Tillung i Mediehuset Sunnhordland og Tor Arve Vartdal i Vest-Telemark blad deler erfaringar og råd om korleis dei jobber med digitale inntekter i kvardagen.
Også litt om mandat for LLAs vidare arbeid med digitalt annonsenettverk.
14.00: Felles for alle: Tre prisvinnande lokalaviser med inspirasjon og pep-talk før helga og evt Hauststormen:
Dølen og Vest-Telemark blad om tv-sendingar, pod-kast og andre digitale satsingar
Her er en håndfull saker fra M24:
Overrasket over at nesten ingen prioriterer ungdom
Slik får Hallingdølen yngre lesere til å engasjere seg
En hest, to bikkjer og en flokk med sauer
Annonsørene til lokalavisene: – Vi vil bruke dere, men vi trenger hjelp
Hvordan bør lokalavisene være på Facebook?
Espen Egil Hansen vil regulere SoMe-gigantene