Vi varmer opp med overblikk, og avisprat, om ettermiddagen og kvelden før; torsdag 8. september.
«Liten, men digital» er både for redaksjonen og for markedsmedarbeidarane. Målet er at alle skal kunne reise heim med praktiske tips for korleis digitale verktøy, blant anna Facebook, kan brukast i eigen kvardag. Du får også oppdateringar på viktige internasjonale trendar.
Under her ser du foreløpig program. Alt blir litt meir spissa etter sommarferien, men uansett trur vi at du får ein nyttig og inspirerande bukett med digitale cases.
Torsdag 8. september:
17.00: Intro-foredrag/overblikk: Digitale trendar i avislandskapet, inkludert oppsummering frå WAN-IFRA-konferansen i Cartagena, v/ bl. a. Roar V. Osmundsen og Tomas Bruvik, LLAs styre
19.30: Middag og avisprat
(Bla deg lengre ned for fredags-programmet…)
Fredag 9. september
08.30 Case 1: Trønder-Avisa, om nett og papir, hånd i hånd, v/ bl. a. Fredrik Mandal, framtidssjef. Trønder-Avisa-konsernet eig fire LLA-aviser og har mange redaksjonelle- og markedsmessige erfaringar som dei fleste lokalaviser vil ha nytte av å høyre om.
09.30 Case 2: Västerbottens-Kuriren driver ei spennande lokalavis, på alle plattformer, i Nord-Sverige. På Gardermoen fortel Sture Bergman, VD og konsernsjef, om sine erfaringar på nett og papir.
10.30 Case 3: Aller og Dagbladet bruker Facebook aktivt både redaksjonelt og kommersielt. Hildegunn Soldal, direktør for strategiske partnerskap i Aller, deler erfaringar og fortel korleis også lokalavisene kan bruke Facebook, steg-for-steg.
11.30 Lunsj
12.30 To spor å velge mellom:
Marked:
Slik hjelper vi lokale kunder nå: Schibsted og Aftenposten vil ta sterkare grep om lokale markeder. Mediehuset vil også hjelpe lokale butikkar med netthandel og programmatisk annonsekjøp. Salgsdirektør Ole Andreas Sandbo viser korleis også lokalaviser kan bli bedre digitale rådgjevarar overfor butikkar og andre annonsørar.
Slik kan vi dokumentere effekt: 15 minutter om LLAs arbeid med å dokumentere effekten av annonser på nett og papir.
Redaksjon:
Digital historiefortelling, work-shop: Slik presenterer vi sakene våre på nye og spennande måtar gjennom enkle digitale verktøy, v/ redaktør Marit Kalgraf i Vestnytt og fotojournalist Anne Jo Lexander i Askøyværingen
Lesarbilde på Facebook: Fanaposten er blant dei største avisene i Hordaland på Facebook, blant anna ved å satse sterkt på lesarbilde i eiga avis og på Facebook. Redaktør Ståle Melhus deler erfaringane sine så langt.
14.00 Media City Bergen, m/ daglig leder Anne Jacobsen om framtidsmulighetene, og Vizrt om videoreportasjer på nett og mobil.
15.00 Avrunding og oppsummering.
Ei handfull leverandørar blir også inviterte til å vere med oss.
Du bør melde deg på no!
Av praktiske grunnar vil vi svært gjerne ha så mange påmeldingar som mulig innan torsdag 30. juni. Har du meldt deg på til då, er du samtidig med i trekninga av éin gratis-pakke som vi trekker ut blant alle påmeldte i juni: Gratis konferanse, middag og éi overnatting – for éin deltaker.
Her er påmeldingskjemaet, inkludert hotelreservasjon.
Praktisk informasjon og prisar:
LLAs digitale konferanse er på Comfort Hotel RunWay, Hans Gaarders vei 27, Gardermoen, 7 minutters kjøring frå Oslo lufthavn.
Buss S44 frå flyplassen til hotellet kvar kvarter. 70 kroner per person.
Vi forutsetter at alle deltakarar fredag er med på heile programmet fram til avslutninga klokka 15.00.
Pakkepris: 2900 kroner, som inkluderer alle foredrag/cases, alle måltid inkl. middag torsdag kveld, éi overnatting og øvrige konferanse- og hotelutgifter. Drikke og reiseutgifter betales individuelt.
For eventuell deltakelse kun fredagen: 1900 kroner, som inkluderer foredrag/cases, lunsj og øvrige konferanse- og hotelutgifter. Drikke og reiseutgifter betales individuelt.
Hjarteleg velkomen til ein nyttig digital start på hausten.
Spørsmål? Ta kontakt med Lene Østberg i LLA: lene()lla.no eller dir. tlf. 452 89 222.